Jeg rydder lidt op

Jeg har længe haft lyst til at skrive på bloggen, men noget har holdt mig tilbage. Nu fik jeg igen lysten, og kan samtidig se hvad der er galt: Jeg ville for meget, da jeg startede på den, og flere af de første idéer blev hængende ude til højre i menuen, selv om jeg slet ikke føler noget for dem, og ikke har gjort det længe. For nu at gøre skrivningen interessant for mig selv igen, vil jeg derfor holde mig til det jeg virkelig brænder for, og lade folk der er bedre end mig om resten. Fremover vil bloggen derfor først og fremmest handle om mad, med det formål at gøre livet lidt nemmere og lidt lækrere for vegetarer og andre grøntspisere.

Kærlig hilsen Grønne Mor

En kommentar to “Jeg rydder lidt op”

  1. Deborah Says:

    Og så “døde” du på det igen eller? Trist, for der er jo mange gode ting her, så jeg håber, bloggen får lov at blive, men endnu bedre, hvis du genoptager skriveriet.

Skriv et svar

